Konwersja roweru - przerób swój rower na elektryczny!
Montaż zestawów wykonujemy w profesjonalnym serwisie rowerowym. Zapewniamy obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną zakupionych zestawów. Posiadamy zaplecze z częściami zamiennymi do sprzedawanych zestawów.
Skontaktuj się z nami w celu doboru najlepszego zestawu dla siebie.
Telefon: 783 750 101 (wewn. 3)
E-mail: serwis@rowerowaholandia.pl
Nasze doświadczenie i bezawaryjność komponentów
Posiadamy ponad 10 lat doświadczenia w branży rowerowej, a od kilku lat prężnie rozwijamy dział rowerów elektrycznych w naszej firmie. Przed zakupem dobierzmy odpowiednie dla Ciebie komponenty zestawu napędowego, wytłumaczymy wszelkie wątpliwości techniczne.
Podczas projektowania naszych zestawów postawiliśmy bezawaryjność na pierwszym miejscu, wszystkie komponenty są do siebie idealnie dobrane. Moce silników nie są sztucznie podniesione do granic wytrzymałości danej konstrukcji. Akumulatory posiadają odpowiednie parametry prądowe aby uniknąć szybkiego zużycia. Parametry naszych zestawów odzwierciedlają moc rzeczywistą, nie wykorzystujemy zbyt małych sterowników. Wszystkie elementy dobrane są w taki sposób aby dysponować odpowiednim zapasem.
Gwarancja
Na wszystkie elementy zestawów (włącznie z akumulatorami) udzielamy pełnej 24-miesięcznej gwarancji.
Zestaw STANDARD PLUS+ 350/450W, 36/48V
SilnikSilnik przekładniowy Mxus XF15 o mocy 350W/450W. Napęd na przód lub tył. |
|
AkumulatorAkumulator o napięciu 36V/48V 14,4 Ah. Zaprojektowany i wyprodukowany w Polsce przy wykorzystaniu najwyższej jakości komponentów. GWARANCJA 24 miesiące. Ładowarka w zestawie. Inteligentny system zarządzania nieustannie monitoruje jej pracę, by zapewnić bezpieczeństwo podczas jazdy jak i ładowania oraz maksymalnie wydłużyć jej żywotność. |
|
SterownikSterownik (kontroler) o przebiegu SINUS. W odróżnieniu od sterowników blokowych dzięki niemu silnik pracuje płynniej, zmniejszone zostaje zużycie energii, a silnik jest cichszy. Wszystkie przewody zakończone są wodoszczelnymi złączkami HIGO. |
|
WyświetlaczW zestawie wyświetlacz KT-LCD3 lub KT-LCD8s (do wyboru). Wyświetlacz z panelem przycisków współpracujący ze sterownikami KT. Wyświetla wszystkie niezbędne parametry jazdy oraz pozwala na programowanie sterownika. |
|
Czujnik pasDo wyboru czujnik do korby montowanej na kwadrat lub hollowtech. Dzięki niemu włączysz swój silnik po rozpoczęciu pedałowania. |
|
Magnetyczny czujnik hamowaniaBardzo ważny element zestawu do konwersji. Wyłącza silnik w chwili rozpoczęcia hamowania. |
|
Obudowa na sterownikW przypadku zastosowania zewnętrznego sterownika umożliwia jego schludne zamontowanie na ramie roweru. |
|
Manetka (opcja)Do wyboru manetka kciukowa, pełna lub połówkowa. Umożliwia jazdę bez pedałowania. |
|
Cena zestawu do konwersji wraz z montażem i zapleceniem silnika w koło: od 3700 zł |
Cennik | |
---|---|
Silnik MXUS XF15 przód/tył | 689 zł |
Sterownik KT36/48SVPRD 17A (sinus) z wiązką HIGO | 287 zł |
Czujnik pas kwadrat/hollowtech | 69 zł |
Wyświetlacz KT-LCD4 | 149 zł |
Wyświetlacz KT-LCD3 z USB | 269 zł |
Wyświetlacz KT-LCD8s (kolorowy) | 349 zł |
Czujniki hamowania BK-2R (2 szt.) | 105 zł |
Obudowa na sterownik | 45 zł |
Akumulator 36V 18,2 Ah | 1549 zł |
Akumulator 48V 16 Ah | 2278 zł |
Akumulator 48V 21 Ah | 2759 zł |
Szprychy | 120 zł |
Zaplot zakupionego silnika w koło | 100 zł |
Montaż zestawu na rowerze | od 450 zł |
Obręcz | 140 zł |
Manetka | 69 zł |
Silnik centralny
Silnik centralny sprawdza się idealnie, gdy chcemy jeździć rowerem w terenie, w którym występują przewyższenia terenu. Dzięki przeniesieniu energii silnika za pomocą łańcucha/paska uzyskujemy przekładnię i wysoki moment obrotowy na tylnym kole.
Co wchodzi w skład zestawu ?
- Silnik centralny TSDZ2.
- Wyświetlacz LCD VLCD5 wskazujący dystans dzienny, całkowity, prędkość, stan baterii, poziom wspomagania.
- Pilot montowany na kierownicy do wygodnej zmiany parametrów silnika.
- Kompletna wiązka przewodów.
- Czujnik prędkości montowany przy tylnym kole.
- Manetka kciukowa umożliwiająca jazdę bez pedałowania.
Zestaw z silnikiem centralnym TSDZ2, 500W, 48V | |
---|---|
SilnikPrzekładniowy silnik centralny o mocy 500W ze zintegrowanym sterownikiem. |
|
AkumulatorAkumulator o napięciu 48V, 14,4 Ah. Zaprojektowany i wyprodukowany w Polsce przy wykorzystaniu najwyższej jakości komponentów. GWARANCJA 24 miesiące. Ładowarka w zestawie. Inteligentny system zarządzania nieustannie monitoruje jej pracę by zapewnić bezpieczeństwo podczas jazdy jak i ładowania oraz maksymalnie wydłużyć jej żywotność. |
|
WyświetlaczWyświetlacz LCD VLCD5 wskazujący dystans dzienny, całkowity, prędkość, stan baterii, poziom wspomagania. Wyświetlacz z panelem przycisków wyświetla wszystkie niezbędne parametry jazdy oraz pozwala na programowanie sterownika. |
|
Manetka kciukowaDo wyboru manetka kciukowa, pełna lub połówkowa. Umożliwia jazdę bez pedałowania. |
|
Cena zestawu do konwersji wraz z montażem: od 5200 zł |
Cennik | |
---|---|
Zestaw centralny TSDZ2 | 2490 zł |
Akumulator 48V 21 Ah | 2759 zł |
Akumulator 48V 16 Ah | 2278 zł |
Montaż zestawu na rowerze | od 450 zł |
Zestaw MAX 1500W, 48V, 21 Ah
SilnikSilnik bez przekładniowy Mxus 30H o z nawojem (do wyboru):
|
|
AkumulatorAkumulator o napięciu 48V, 20Ah. Zaprojektowany i wyprodukowany w Polsce przy wykorzystaniu najwyższej jakości komponentów. GWARANCJA 24 miesiące. Ładowarka w zestawie. Inteligentny system zarządzania nieustannie monitoruje jej pracę, by zapewnić bezpieczeństwo podczas jazdy jak i ładowania oraz maksymalnie wydłużyć jej żywotność. |
|
SterownikSterownik (kontroler) o przebiegu SINUS. W odróżnieniu od sterowników blokowych dzięki niemu silnik pracuje płynniej, zmniejszone zostaje zużycie energii, a silnik jest cichszy. |
|
WyświetlaczW zestawie wyświetlacz KT-LCD3 lub KT-LCD8s (do wyboru). Wyświetlacz z panelem przycisków współpracujący ze sterownikami KT. Wyświetla wszystkie niezbędne parametry jazdy oraz pozwala na programowanie sterownika. |
|
Czujnik PASDo wyboru czujnik do korby montowanej na kwadrat lub hollowtech. Dzięki niemu włączysz swój silnik po rozpoczęciu pedałowania. |
|
Magnetyczny czujnik hamowaniaBardzo ważny element zestawu do konwersji. Wyłącza silnik w chwili rozpoczęcia hamowania. |
|
Obudowa na sterownikW przypadku zastosowania zewnętrznego sterownika umożliwia jego schludne zamontowanie na ramie roweru. |
|
ManetkaDo wyboru manetka kciukowa, pełna lub połówkowa. Umożliwia jazdę bez pedałowania. |
|
Cena zestawu do konwersji wraz z montażem i zapleceniem silnika w koło (nowa obręcz): od 5200 zł |
Cennik | |
---|---|
Silnik MXUS 30H | 879 zł |
Sterownik KT36/48SVPRD 30A (sinus) z wiązką HIGO | 373 zł |
Czujnik pas kwadrat/hollowtech | 69 zł |
Wyświetlacz KT-LCD4 | 149 zł |
Wyświetlacz KT-LCD3 z USB | 269 zł |
Wyświetlacz KT-LCD8s (kolorowy) | 349 zł |
Czujniki hamowania BK-2R (2 szt.) | 105 zł |
Obudowa na sterownik duża | 45 zł |
Akumulator 48V 21 Ah | 2759 zł |
Szprychy | 120 zł |
Zaplot zakupionego silnika w koło | 100 zł |
Montaż zestawu na rowerze | od 450 zł |
Obręcz | 140 zł |
Manetka | 69 zł |
Blokada obrotu osi M12 silnika para 2 sztuki | 69 zł |