Konwersja roweru - przerób swój rower na elektryczny!

Montaż zestawów wykonujemy w profesjonalnym serwisie rowerowym. Zapewniamy obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną zakupionych zestawów. Posiadamy zaplecze z częściami zamiennymi do sprzedawanych zestawów.

Skontaktuj się z nami w celu doboru najlepszego zestawu dla siebie.

Telefon: 783 750 101 (wewn. 3)

E-mail:

Konwersja roweru na elektryczny Poznań

Nasze doświadczenie i bezawaryjność komponentów

Posiadamy ponad 10 lat doświadczenia w branży rowerowej, a od kilku lat prężnie rozwijamy dział rowerów elektrycznych w naszej firmie. Przed zakupem dobierzmy odpowiednie dla Ciebie komponenty zestawu napędowego, wytłumaczymy wszelkie wątpliwości techniczne.

Podczas projektowania naszych zestawów postawiliśmy bezawaryjność na pierwszym miejscu, wszystkie komponenty są do siebie idealnie dobrane. Moce silników nie są sztucznie podniesione do granic wytrzymałości danej konstrukcji. Akumulatory posiadają odpowiednie parametry prądowe aby uniknąć szybkiego zużycia. Parametry naszych zestawów odzwierciedlają moc rzeczywistą, nie wykorzystujemy zbyt małych sterowników. Wszystkie elementy dobrane są w taki sposób aby dysponować odpowiednim zapasem.

Gwarancja

Na wszystkie elementy zestawów (włącznie z akumulatorami) udzielamy pełnej 24-miesięcznej gwarancji.

Konwersja roweru na elektryczny

Zestaw STANDARD PLUS+ 350/450W, 36/48V

Zestaw 350

Silnik

Zestaw 350 silnik

Silnik przekładniowy Mxus XF15 o mocy 350W/450W.

Napęd na przód lub tył.

Akumulator

Zestaw 350 akumulator Zestaw 350 bateria

Akumulator o napięciu 36V/48V 14,4 Ah.

Zaprojektowany i wyprodukowany w Polsce przy wykorzystaniu najwyższej jakości komponentów. GWARANCJA 24 miesiące. Ładowarka w zestawie.

Inteligentny system zarządzania nieustannie monitoruje jej pracę, by zapewnić bezpieczeństwo podczas jazdy jak i ładowania oraz maksymalnie wydłużyć jej żywotność.

Sterownik

Zestaw 350 sterownik

Sterownik (kontroler) o przebiegu SINUS. W odróżnieniu od sterowników blokowych dzięki niemu silnik pracuje płynniej, zmniejszone zostaje zużycie energii, a silnik jest cichszy. Wszystkie przewody zakończone są wodoszczelnymi złączkami HIGO.

Wyświetlacz

Zestaw 350 wyświetlacz

W zestawie wyświetlacz KT-LCD3 lub KT-LCD8s (do wyboru).

Wyświetlacz z panelem przycisków współpracujący ze sterownikami KT. Wyświetla wszystkie niezbędne parametry jazdy oraz pozwala na programowanie sterownika.

Czujnik pas

Zestaw 350 czujnik pas

Do wyboru czujnik do korby montowanej na kwadrat lub hollowtech. Dzięki niemu włączysz swój silnik po rozpoczęciu pedałowania.

Magnetyczny czujnik hamowania

Zestaw 350 magnetyczny czujnik hamowania

Bardzo ważny element zestawu do konwersji. Wyłącza silnik w chwili rozpoczęcia hamowania.

Obudowa na sterownik

Zestaw 350 obudowa na sterownik

W przypadku zastosowania zewnętrznego sterownika umożliwia jego schludne zamontowanie na ramie roweru.

Manetka (opcja)

Zestaw 350 manetka

Do wyboru manetka kciukowa, pełna lub połówkowa. Umożliwia jazdę bez pedałowania.

Cena zestawu do konwersji wraz z montażem i zapleceniem silnika w koło: od 3700 zł

Cennik
Silnik MXUS XF15 przód/tył 689 zł
Sterownik KT36/48SVPRD 17A (sinus) z wiązką HIGO 287 zł
Czujnik pas kwadrat/hollowtech 69 zł
Wyświetlacz KT-LCD4 149 zł
Wyświetlacz KT-LCD3 z USB 269 zł
Wyświetlacz KT-LCD8s (kolorowy) 349 zł
Czujniki hamowania BK-2R (2 szt.) 105 zł
Obudowa na sterownik 45 zł
Akumulator 36V 18,2 Ah 1549 zł
Akumulator 48V 16 Ah 2278 zł
Akumulator 48V 21 Ah 2759 zł
Szprychy 120 zł
Zaplot zakupionego silnika w koło 100 zł
Montaż zestawu na rowerze od 450 zł
Obręcz 140 zł
Manetka 69 zł

Silnik centralny

Zestaw centralny

Silnik centralny sprawdza się idealnie, gdy chcemy jeździć rowerem w terenie, w którym występują przewyższenia terenu. Dzięki przeniesieniu energii silnika za pomocą łańcucha/paska uzyskujemy przekładnię i wysoki moment obrotowy na tylnym kole.

Co wchodzi w skład zestawu ?

  • Silnik centralny TSDZ2.
  • Wyświetlacz LCD VLCD5 wskazujący dystans dzienny, całkowity, prędkość, stan baterii, poziom wspomagania.
  • Pilot montowany na kierownicy do wygodnej zmiany parametrów silnika.
  • Kompletna wiązka przewodów.
  • Czujnik prędkości montowany przy tylnym kole.
  • Manetka kciukowa umożliwiająca jazdę bez pedałowania.
Zestaw z silnikiem centralnym TSDZ2, 500W, 48V

Silnik

Zestaw centralny silnik

Przekładniowy silnik centralny o mocy 500W ze zintegrowanym sterownikiem.

Akumulator

Zestaw centralny akumulator Zestaw centralny akumulator

Akumulator o napięciu 48V, 14,4 Ah.

Zaprojektowany i wyprodukowany w Polsce przy wykorzystaniu najwyższej jakości komponentów. GWARANCJA 24 miesiące. Ładowarka w zestawie.

Inteligentny system zarządzania nieustannie monitoruje jej pracę by zapewnić bezpieczeństwo podczas jazdy jak i ładowania oraz maksymalnie wydłużyć jej żywotność.

Wyświetlacz

Zestaw centralny wyświetlacz

Wyświetlacz LCD VLCD5 wskazujący dystans dzienny, całkowity, prędkość, stan baterii, poziom wspomagania.

Wyświetlacz z panelem przycisków wyświetla wszystkie niezbędne parametry jazdy oraz pozwala na programowanie sterownika.

Manetka kciukowa

Zestaw centralny manetka

Do wyboru manetka kciukowa, pełna lub połówkowa. Umożliwia jazdę bez pedałowania.

Cena zestawu do konwersji wraz z montażem: od 5200 zł

Cennik
Zestaw centralny TSDZ2 2490 zł
Akumulator 48V 21 Ah 2759 zł
Akumulator 48V 16 Ah 2278 zł
Montaż zestawu na rowerze od 450 zł

Zestaw MAX 1500W, 48V, 21 Ah

Zestaw 1500

Silnik

Zestaw 1500 silnik

Silnik bez przekładniowy Mxus 30H o z nawojem (do wyboru):

  • 8x8,
  • 10x6,
  • 12x5.

Akumulator

Zestaw 1500 akumulator

Akumulator o napięciu 48V, 20Ah.

Zaprojektowany i wyprodukowany w Polsce przy wykorzystaniu najwyższej jakości komponentów. GWARANCJA 24 miesiące. Ładowarka w zestawie.

Inteligentny system zarządzania nieustannie monitoruje jej pracę, by zapewnić bezpieczeństwo podczas jazdy jak i ładowania oraz maksymalnie wydłużyć jej żywotność.

Sterownik

Zestaw 1500 sterownik

Sterownik (kontroler) o przebiegu SINUS. W odróżnieniu od sterowników blokowych dzięki niemu silnik pracuje płynniej, zmniejszone zostaje zużycie energii, a silnik jest cichszy.

Wyświetlacz

Zestaw 1500 wyświetlacz

W zestawie wyświetlacz KT-LCD3 lub KT-LCD8s (do wyboru).

Wyświetlacz z panelem przycisków współpracujący ze sterownikami KT. Wyświetla wszystkie niezbędne parametry jazdy oraz pozwala na programowanie sterownika.

Czujnik PAS

Zestaw 1500 czujnik pas

Do wyboru czujnik do korby montowanej na kwadrat lub hollowtech. Dzięki niemu włączysz swój silnik po rozpoczęciu pedałowania.

Magnetyczny czujnik hamowania

Zestaw 1500 magnetyczny czujnik hamowania

Bardzo ważny element zestawu do konwersji. Wyłącza silnik w chwili rozpoczęcia hamowania.

Obudowa na sterownik

Zestaw 1500 obudowa na sterownik

W przypadku zastosowania zewnętrznego sterownika umożliwia jego schludne zamontowanie na ramie roweru.

Manetka

Zestaw 1500 manetka

Do wyboru manetka kciukowa, pełna lub połówkowa. Umożliwia jazdę bez pedałowania.

Cena zestawu do konwersji wraz z montażem i zapleceniem silnika w koło (nowa obręcz): od 5200 zł

Cennik
Silnik MXUS 30H 879 zł
Sterownik KT36/48SVPRD 30A (sinus) z wiązką HIGO 373 zł
Czujnik pas kwadrat/hollowtech 69 zł
Wyświetlacz KT-LCD4 149 zł
Wyświetlacz KT-LCD3 z USB 269 zł
Wyświetlacz KT-LCD8s (kolorowy) 349 zł
Czujniki hamowania BK-2R (2 szt.) 105 zł
Obudowa na sterownik duża 45 zł
Akumulator 48V 21 Ah 2759 zł
Szprychy 120 zł
Zaplot zakupionego silnika w koło 100 zł
Montaż zestawu na rowerze od 450 zł
Obręcz 140 zł
Manetka 69 zł
Blokada obrotu osi M12 silnika para 2 sztuki 69 zł