Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi.
Dlaczego nie mogę dodać produktu do koszyka?
Jeżeli produktu nie można dodać do koszyka, spowodowane jest to faktem, iż dostępny jest on tylko "Na zamówienie". Po kliknięciu na przycisk "Na zamówienie" użytkownik zostaje przekierowany do formularza kontaktowego, który można wypełnić i złożyć zapytanie dotyczące danego produktu. Po wysłaniu formularza zespół RowerowaHolandia.pl postara się jak najszybciej odpowiedzieć Państwu informację zwrotną (e-mailowo lub telefonicznie) odnośnie przewidywanego teminu uzupełnienia danego produktu na magazynie lub czasu na jego wykonanie.
Czy informacje o dostępności towaru są zawsze aktualne?
Dokładamy wszelkich starań, aby informacje nt. dostępności towarów na stronie RowerowaHolandia.pll były aktualne. Ze względu na ciągłą zmienność stanów magazynowych i nieustające powiększanie się bazy towarowej jest to jednak mocno utrudnione, więc prosimy o wyrozumiałość, gdyby okazało się, że informacja na stronie różniła się od rzeczywistej dostępności towaru.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zazwyczaj czas realizacji zamówienia wynosi 5 dni roboczych od momentu jego złożenia, jednak nie jest to regułą.
Od jakiego momentu liczony jest czas realizacji?
W przypadku płatności przelewem lub innym przekazem pieniężnym, czas realizacji jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty w systemie, a nie od złożenia zamówienia.
Czy jest możliwy odbiór osobisty?
Tak, ale tylko po wcześniejszym złożeniu zamówienia.
Kiedy zamówienie zostaje anulowane?
Zamówienie należy opłacić w ciągu 7 dni od dnia jego złożenia Jeśli zamówienie nie zostanie opłacone w tym czasie, to zostanie anulowane.